Ka kodus tehtavate tehingute puhul saab külastus alguse telefonikõnest, kus sageli ei räägi helistav müügimees oma plaanist midagi müüa, vaid pakub tarbijale võimalust näiteks tasuta diivanipuhastuseks. „Tolmuimejad ja aurupuhastajad ongi kõige sagedamini kodudes müüdav kaup. Arvestades nende kaupade kõrget ja tavalisest poehinnast oluliselt kõrgemat hinda ja väga aktiivset müügitegevust, kahetsevad paljud tarbijad oma ostuotsust,” põhjendas ta.
Ametini jõudnud keerulisemate juhtumite puhul on sõlmitud järelmaksulepinguid. Inimesele jäetakse mulje, et toode maksab näiteks 1000 eurot, kuid koos järelmaksuintressidega võib see summa ulatuda rohkem kui 4000 euroni.
Toodet järelmaksuga ostes tuleb Valdneri sõnul kindlasti võtta aega: järelmaksulepingu sõlmimisel peavad lepingutingimused, sh intress, lepingutasud, lepingu tähtaeg, igakuiste osamaksete suurus, kauba lõppsumma koos intresside ja teiste maksetega olema tarbijale selgelt esitatud, loetles ta.
„On korduvalt esinenud ka juhtumeid, kus inimene on andnud koduukse müügimehele oma ID-kaardi ja selle koodid, et müüja oma arvutist vaataks, kas inimene saaks järelmaksu võtta, kuid tegelikult sõlmitakse juba järelmaksuleping. Kui ID-kaardi koodiga on leping allkirjastatud, loetakse, et olete lepinguga tutvunud ja sellega nõustunud,” tõi ta näiteks ja rõhutas, et kindlasti ei tohi oma dokumenti ega selle koode müüjale anda. Juhul kui on soov ID-kaardiga järelmaksulepingut sõlmida ja on vaja kõrvalist abi, tuleks pöörduda usaldusväärse pereliikme või tuttava poole, kes aitavad ka täpselt vaadata, millele alla kirjutate.