„Rattale paigaldatakse mootor, mis on vabrikus juba „õmmeldud” kodaratega ratta jooksu(pöia) külge. Esiveoga. Hea stabiilse jooksuga. Kolmerattaline on aretatud klassikalisest kaherattalisest ja lisatud tagasild,” kirjeldab meister.
„Soovitan alati valida ratta, millel on ka tagurpidikäik – see võimaldab manööverdada poe parklas või tagurdada garaaži uksest välja. Kolmerattalise lisavarustusse käib tagumine korv, kuhu saab poes käies toidukoti mahutada või mere äärde sõites piknikukorvi panna. Kolmerattalisel on veel tagumise istme all panipaik, kuhu saab panna väärtuslikumad asjad, et need sõidu ajal taskust välja ei kukuks.” Jaan Joosepi mõte liigub juba selles suunas, kuidas tagumisest korvist aretada istumiskoht kaasreisijale. „Meil on ju nii palju kuldses eas paare, kes kasvõi poodi kahekesi sõita sooviksid.”
Seni vajab nuputamist, kuidas suurendada korvi kandevõimet – praegu mahub sinna kuni 35kilone koorem.
Nüüdseks on Jaani Rattapoe üles leidnud inimesed üle Eesti. Enamasti küll maalt või väikelinnadest. „Tallinnaski võiks elektrijalgrattaid olla inimestel palju rohkem, kahjuks on korrusmaja elanikel sisuliselt võimatu oma ratast kusagil hoida. Kolmerattaline võtab ju tunduvalt enam ruumi kui kaherattaline,” räägib Jaan Joosep.
„Õnneks pole aku laadimisvõimaluste pärast vaja muretseda. Huvilised küsivadki kõige sagedamini, et kui kaua aku kestab ja kui pikka maad saab ühe laadimiskorraga sõita. Kes sõidab linnas ning päevateekond jääb kuni kahekümne kilomeetri kanti, saab kindlasti hakkama ühe akuga päevas.”