Kampaania kutsub üles märkama naaberkorteri elanikke

60+
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kortermaja. Pilt on illustratiivne.
Kortermaja. Pilt on illustratiivne. Foto: Margus Ansu

Ühisnädala ajal saab alguse Eesti Külaliikumise Kodukant, Vabatahtiku tegevuse võrgustiku ja Helpificu eestvedamisel heategevuskampaania „Märka naabrit“. 

„Märka naabrit“ kutsub kortermajade inimesi üles nägema oma kodu ja heaolu laiemalt kui vaid oma  korter ja pere. Suurtes majades elab meie ümber palju toredaid ja heatahtlikke inimesi. Nii mõnigi neist vajab igapäevaeluga toimetulemiseks vaid pisikest abi.

„Erivajadustega inimeste arv Eestis ja terves maailmas üha suureneb. Vanemaealiste inimeste seas on erivajadusega inimesi lausa 60%."

„Erivajadustega inimeste arv Eestis ja terves maailmas üha suureneb. Vanemaealiste inimeste seas on erivajadusega inimesi lausa 60%. Täisjõus inimestele pole pisikeste ja jõukohaste teenete pakkumine suur vaev ega võta palju aega, kuid muudab eaka heaolu ja toimetulekut mäekõrguselt,“ selgitab kampaania eestvedaja Anu Viltrop.

Üksteise märkamine ja hoolimine loob turvatunnet ning kasvatab iseendaga rahulolu. Mõtteviisi levitamisele saab kaasa aidata iga kortermaja elanik isikliku eeskujuga. Samuti on võimalik Vabatahtlike Väravast alla laadida ning välja printida plakat, mille saab igaüks oma kortermaja seinale riputada. Mitmes Eesti linnas on aktiivsed kodanikuühendused tulnud plakatite jagamisega appi, näiteks Tallinnas on abikäe ulatanud Lasnaidee ja Tartus Annelinna Selts. Narvas jagab plakateid Korteriühistute Koordinatsioonikeskus.

Loe kampaaniast pikemalt SIIT.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles