Madrats viis müüja ja ostja konfliktini

Catlin Saar
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Enne madratsi hankimist tuleb endale selgeks teha, millised peaksid olema selle mõõdud. See aitab ära hoida hilisemaid arusaamatusi. Foto on illustratiivne.
Enne madratsi hankimist tuleb endale selgeks teha, millised peaksid olema selle mõõdud. See aitab ära hoida hilisemaid arusaamatusi. Foto on illustratiivne. Foto: TEET SUUR/VIRUMAA TEATAJA

Valgalasest vanahärral oli mure: kuna ostetud madrats mõõtudelt ei sobinud, viis ta selle poodi tagasi, kuid poepidaja talle esialgu raha tagastama ei nõustunud. Nii ei olnud tal ei madratsit ega raha.

Mees rääkis, et juba mõnda aega tagasi avaldas ta komisjonipoes soovi osta madratsit, kuid sobivat parasjagu polnud. Mais aga helistati poest ja teatati, et madrats nüüd olemas ja küsiti, kas härra seda veel soovib. Kuna tal kohe vajalikku summat võtta polnud, lepiti kokku, et ta tuleb ostma mõne nädala pärast – juuni algul. Nii saigi 5. juunil 65 euro eest ost tehtud.

Laius ei klappinud

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles